1 000 000 грн на підтримку бізнес-ініціатив ветеранів від Premier FOOD Group. Як відбувся Franchise Camp 2024?
Пропонуємо вам ознайомитися з нашим матеріалом, в якому ми ділимося враженнями від триденного марафону нетворкінгу та креативного генерування бізнес-ідей. Ми також розкриємо, яка з представлених ідей здобула перемогу та отримала 1 мільйон гривень на реалізацію від генерального спонсора призового фонду, засновника та CEO Premier FOOD Group, а також власника бренду Mr.Grill Віталія Войтовича.
Що таке Franchise Camp. Про мету і масштабну місію
На сьогоднішній день в Україні налічується 1,2 мільйона ветеранів. Після закінчення війни ця цифра може зрости до 5-6 мільйонів, враховуючи також членів їхніх родин, повідомляє "Інтерфакс-Україна". Ці дані спонукають до роздумів і необхідності вжити заходів вже тепер. Щоб ветерани мали можливість комфортно адаптуватися до цивільного життя та займатися улюбленою справою, зокрема підприємницькою діяльністю.
У центрі уваги Franchise Camp 2024 перебувала ця мета. Ідейною натхненницею заходу виступила Мирослава Козачук, CEO та засновниця Franchise Group, яка продовжує надихати учасників.
Franchise Camp -- це про спільноту ідейних і свідомих підприємців, які вже втретє обʼєднуються з метою створювати ідеї інноваційних бізнесів. Цьогоріч пʼять команд з 50 підприємців на чолі з зірковими тренерами створювали інклюзивні бізнеси для ветеранів. Серед тренерів: Ірина Горова (СЕО лейблу Pomitni), Валерія Гузема (засновниця та креативна директорка Guzema Jewelry), Марина та Ігор Фостенки (власники компанії Enjoy The Wood).
Ідеї оцінювало журі, до складу якого входили Віталій Войтович (засновник і генеральний директор Premier FOOD Group, відомого завдяки бренду Mr.Grill), Андрій Здесенко (генеральний директор корпорації "Біосфера" та власник Charisma Fashion Group) і Ольга Руднєва (генеральний директор Superhumans Center).
Команда, що перемогла, отримала 1 000 000 грн від головного спонсора призового фонду для впровадження бізнес-моделі. Як тільки бізнес буде готовий до запуску та продемонструє перші результати, ветерани, які бажають стати франчайзі, отримають можливість приєднатися до цього підприємства.
Яким було Franchise Camp 2024? Протягом трьох днів учасники працювали над створенням нових бізнес-ідей.
Три насичених дні в кемпі стали справжнім окремим світом. Першого дня з лекцією на тему "Герої нового часу: суперлюди та їхні амбіції" виступила Ольга Руднєва, СЕО Superhumans Center. Ольга поділилася своїми думками щодо викликів, що чекають на підприємців у найближчому майбутньому, акцентуючи увагу на важливості інклюзивності в бізнесі та на ключових аспектах, які слід враховувати при створенні нових робочих місць.
Неочікувано приємних поворотів сюжету на кемпі було чимало. Після виступу Ольги учасник кемпу і власник франчайзингової мережі кавʼярень "Ваніль" Володимир Кравчук вручив сертифікат на право використання ексклюзивної франшизи свого закладу для Superhumans Center.
Дискусійна панель, в якій взяли участь ветерани Сергій Жуковський, Сергій Петченко та Юрій Опалінський, забезпечила глибше усвідомлення викликів та потреб, з якими стикаються ветерани у бізнесі. Лекція, проведена заступницею Міністра цифрової трансформації Валерією Іонан та присвячена темі "Ринкові інсайти: тренди та можливості", стала корисним ресурсом для підприємців, дозволивши їм краще орієнтуватися у ринкових умовах і конкретизувати свої проєкти.
Другий день кемпінгу можна описати як день інтенсивного розвитку бізнес-проєктів. Учасники активно генерували ідеї та працювали над створенням проектів, які включали конкретні фінансові показники, реальні цифри, а також інформацію про постачальників і партнерів. Вони не лише вели переговори з іншими підприємцями, а й детально аналізували свої бізнес-моделі, використовуючи канву Остервальдера.
Серед корисних лекцій для учасників особливу увагу привернула презентація Аліни Баженової, маркетолога та засновниці Futurist Branding Agency, яка розкривала тему поколінь. Також варто відзначити виступ Анни Давиденко, PR-агентки та співавторки подкасту "Не під запис", яка розповідала про важливість особистого бренду як засобу просування бізнесу.
Останній, третій день став моментом для завершення проєктів і їх презентації перед журі, до складу якого увійшли Віталій Войтович, Андрій Здесенко та Ольга Руднєва. У рамках кемпу були представлені чотири проєкти, над якими працювали команди під керівництвом Валерії Гуземи, Ірини Горової, Ігоря Фостенка та Марини Фостенко.
Журі, до складу якого входили Віталій Войтович, Андрій Здесенко та Ольга Руднєва, проводило оцінку бізнес-проектів, визначаючи, яка команда отримує 1 000 000 гривень для старту та реалізації своїх ідей. Оцінювання базувалося на ряді критеріїв, серед яких були адаптивність бізнес-моделі для ветеранів, інклюзивність і безбар'єрність, фінансова складова та потенціал бізнесу до масштабування через франчайзинг.
Чотири ініціативи, здатні трансформувати майбутнє України.
Команда Валерії Гуземи представила інноваційний проєкт під назвою BeeEnergy. Ідея полягає в розробці спеціальних капсул для сну на свіжому повітрі, що включають взаємодію з бджолами. Основною метою проєкту є створення неповторного простору для оздоровлення та релаксації, де гармонійне поєднання сну і користі, яку надають бджоли, забезпечує новий рівень відновлення енергії та зменшення стресу.
Команда Ірини Горової презентувала ідею вендингових апаратів "Яйко", безконтактний мікромагазин біля дому. Для ветеранів цей бізнес може стати привабливим, адже дозволяє отримувати пасивний дохід без необхідності постійного залучення.
Команда Ігоря Фостенка розробила ініціативу під назвою "Д.Б.Р", що означає "добро будуємо разом". Цей бізнес займається наданням послуг у сфері ремонту та будівництва, з акцентом на інклюзивний підхід до ремонту. Основна мета проекту – створення робочих місць для ветеранів, надаючи їм можливість активно долучитися до відновлення України. Концепція передбачає подальше розширення діяльності по всій території країни.
Команда Марини Фостенко представила новаторську ініціативу під назвою "#НаймайГероя", метою якої є створення рекрутингових центрів для ветеранів. Ці центри покликані підтримати ветеранів у пошуку роботи та їх адаптації до цивільного життя. Проект має на меті розширення мережі рекрутингових центрів по всій Україні. Особливістю є те, що в цих центрах працюватимуть також самі ветерани, що надасть додаткову підтримку.
Проект, який забезпечив собі фінансування у розмірі 1 мільйон гривень для втілення в життя.
Перемогла команда Марини Фостенко з ідеєю рекрутингових центрів для ветеранів під назвою "#НаймайГероя". Вони отримали 1 000 000 гривень на реалізацію свого бізнес-проєкту. Він має важливу соціальну місію та сприятиме інтеграції ветеранів у цивільне життя. "Наймай героя" має на меті побудувати міст між бізнесом та ветераном у вигляді мережі рекрутингових агенцій по всій Україні.
Але це ще не кінець! Про несподівані сюрпризи на кемпі ми вже згадували раніше, тому й на гала-вечері не обійшлося без них. Андрій Здесенко був настільки вражений проєктом команди Ірини Горової "Яйко", що вирішив внести додаткові 500 000 грн від себе та своєї компанії для підтримки реалізації цього бізнесу.
Один з учасників табору, Денис Богомолов, який є власником медичних закладів Universum Clinic, висловив готовність зайнятися реалізацією проєкту "Д.Б.Р", ініційованого командою Ігоря Фостенка. Тим часом Олександр Котолуп, керівник "Фігаро-Кейтерінг", разом з ветераном Юрієм Опалінським наразі ведуть переговори стосовно проєкту капсул для сну BeeEnergy, розробленого командою Валерії Гуземи.
Як кажуть у Franchise Group, усі великі колись були маленькими. І ми свято віримо у те, що кожен з проєктів, які були створені на кемпі, віднайдуть відгук серед українців, зможуть реалізуватися та втілити свою місію в життя. Franchise Camp 2024 поклав ґрунтовний початок чомусь набагато більшому й масштабному. Бізнесам, які справді можуть стати змінотворчими для квітучого й мирного майбутнього України.
Вдячні партнерам Franchise Camp 2024 за підтримку та подарунки усім гостям й учасникам:
Porsche, INTERTOP, Svarga, USUPSO, Take a Break, Instytutum, Amusing Sheep, 4Trans, White Stream.