БРСМ-Нафта, Мотто та Прайм є компаніями, які пропонують найменші офіційні зарплати серед великих мереж автозаправних станцій, - зазначив Куюн.
"Мотто" та "Прайм", які повʼязують із групою "Паралель", "очолили" антирейтинг мереж АЗС з Топ-10, які платять найнижчі зарплати. Також до нього увійшла "БРСМ-Нафта".
Про це написав у своєму матеріалі для "Дзеркала тижня" експерт ринку пального, директор Консалтингової компанії "А-95" Сергій Куюн.
"БРСМ, що налічує більше 4400 працівників, має середню заробітну плату близько 9500 гривень на місяць (це 7800 гривень "на руки"). Цю інформацію нещодавно підтвердила компанія через публікацію "податкового" звіту в засобах масової інформації. Варто зазначити, що протягом року середній рівень офіційної заробітної плати в групі БРСМ навіть зменшився на 8%. У тому ж звіті компанія також підтвердила, що мінімальні сплати податків та інших зборів залишаються на рівні нижчому, ніж у її конкурентів на ринку", - зазначив Куюн.
Відповідно до його слів, у цей антирейтинг традиційно потрапила і мережа МОТТО, яка має показник у 7529 грн на місяць.
Нещодавно стало відомо про підтвердження поглинання мережі "МОТТО" компанією "Паралель". Варто зазначити, що "Паралель" також не демонструє вражаючих результатів, адже її середня "зарплатна" ставка становить лише 10 602 грн на місяць. До цієї ж групи належить і абсолютний аутсайдер - мережа "Прайм", про яку вже згадувалося. Таке злиття створює на ринку не лише потужного гравця з більш ніж 120 автозаправними станціями, але й величезного неплатника податків, - підкреслив експерт.
Згідно з інформацією, наданою Куюном, компанії з ТОП-5 мереж АЗС виплачують своїм співробітникам в середньому 23 437 грн щомісяця. Якщо інші мережі дотримувалися б такого ж рівня офіційних зарплат, бюджет міг би отримати додаткові 5 мільярдів грн у вигляді податків на заробітну плату щорічно.
"Офіційні оклади - це справжня козирна карта, яку неможливо обійти. Виплата зарплат у "конвертах" свідчить про наявність в системі механізму для вилучення готівки, що веде до ряду негативних наслідків. Для податківців це може слугувати найкращим індикатором схемних практик і потенційно вигідних напрямків для перевірок," - зазначив фахівець у сфері пального.
Як було зазначено раніше, лабораторні аналізи виявили, що в зразках бензину від "БРСМ-Нафта" та MOTO міститься 25-35% спирту, що може серйозно зашкодити двигуну. До того ж, виявлено перевищення рівнів сірки, бензолу, а також підвищений вміст кисню, що є першим сигналом про можливе додавання значних обсягів спиртових компонентів.