Дмитро Разумков разом із черкаськими парламентарями Шпаком та Войцехівським ініціювали активну передвиборчу кампанію в регіоні, за словами політолога.
Лідер партії "Розумна політика", колишній спікер парламенту Дмитро Разумков повернувся до класичної передвиборчої діяльності, провівши низку політичних зустрічей в Черкаській області спільно з місцевими парламентарями -- Шпак та Войцехівським. Про це пише у своєму матеріаліполітолог Валерій Гончарук для газети "Нова доба".
Активність колишнього спікера на Черкащині викликає значний інтерес. Це стосується як методів комунікації, так і складу команди. Розглянемо спочатку методи. Як відомо, Дмитро Разумков, працюючи в команді В. Зеленського, виступав одним із основних ідеологів концепції "нових облич". Однак попередній політичний досвід того ж Войцехівського зовсім не узгоджується з цією концепцією. Адже в його біографії можна знайти згадки про комсомол, "Партію регіонів", "Блок Петра Порошенка", "Слугу народу", "Команду Войцехівського" та, зрештою, "Розумну політику". Це занадто багато для того, щоб вважати їх новими обличчями, -- зазначив політолог.
Однак Гончарук вважає, що орієнтація Дмитра Разумкова на місцеву політичну еліту може виявитися хибною у майбутньому.
"Ставка Разумкова на місцевих феодалів суто теоретично виглядає привабливою. Але кожен, хто слідкує за перебігом політичного процесу в регіоні, одразу скаже, що у випадку зі Шпак та Войцехівським такі припущення є як мінімум наївними. По Шпак є питання упізнаваності і доцільності. По Войцехівському -- токсичності та впливовості. Після чергового скандалу з відмазуванням сина Войцехівського від військової служби, липовим висновком ВЛК та виведенням з реєстру військовозобовʼязаних, народний депутат стає в один ряд зі всіма тими, хто лежить сьогодні на дивані з купою намитих на висновках МСЕКів та ВЛК грошей, з інвалідами-прокурорами... Тут ні про повагу, ні про рейтинги, ні про вплив мова просто не іде. Таким чином, присідаючи за один стіл із Шпак та Войцехівським, колишній спікер парламенту не тільки не посилює свою популярність в регіоні та країні, але ще й помножує її на нуль. Принаймні в окремо взятій області", -- вважає політолог.