Гарріс інвестує та витрачає в кілька разів більше фінансів на свою виборчу кампанію, ніж Трамп, повідомляє видання Politico.
Кампанія кандидатки в президенти США від демократів Камали Гарріс у серпні витратила майже втричі більше, ніж команда її суперника Дональда Трампа. Та навіть при цьому Гарріс зібрала достатньо коштів, щоб збільшити свою грошову перевагу.
Як передає Укрінформ, про це повідомляє Politico.
"За повідомленням, кампанія Камали Гарріс у серпні витратила майже в три рази більше, ніж кампанія Дональда Трампа, проте, незважаючи на це, їй вдалося зібрати достатньо коштів, щоб ще більше зміцнити свою фінансову перевагу."
Кампанія Гарріс вступила у серпень з більшими коштами, ніж Трамп, та зуміла зібрати більше, ніж витратила за місяць. Кампанія Трампа, навпаки, витратила більше, ніж зібрала. Передвиборча кампанія Гарріс зібрала 190 мільйонів доларів, а кампанія Трампа - трохи менше 45 мільйонів доларів.
Однак сильна сторона Гарріс у залученні фінансування та ефективніша кампанія збору коштів призвели до того, що вона завершила місяць із 235 мільйонами доларів, що на 100 мільйонів перевищує результати Трампа.
Пряме фінансування виборчої кампанії є лише складовою більшої політичної системи. Трамп користується значною підтримкою з боку Республіканської партії та організацій, які залучені як до традиційної реклами, так і до агітаційної діяльності. Проте, фінансування передвиборчої кампанії має свої переваги. Воно перебуває під безпосереднім контролем кандидатів та їхніх основних радників, а також дозволяє кампаніям отримувати вигідніші тарифи на телерекламу в порівнянні з зовнішніми групами. Це є важливим фактором, оскільки витрати на платні медіа нині є найбільшою частиною бюджету як для Трампа, так і для Гарріс.
Зокрема, в серпні команда демократичного кандидата виділила $137 млн на розробку "медіапродукції" та рекламу, що становить більшу частину з $174 млн загальних витрат на кампанію в цьому місяці.
Інші великі категорії витрат команди віцепрезидента включали $6,7 млн на авіаперельоти, $6,4 млн на оплату праці та $4,5 млн - на розсилку текстових повідомлень.
У Трампа на платні ЗМІ припало 47 мільйонів доларів з 61 мільйона доларів серпневих витрат, ще 10,1 мільйона доларів пішло на поштові розсилки та лише 4,5 мільйона -- на всі інші категорії витрат.
Кампанія Гарріс та Національний комітет Демократичної партії налічують понад 1200 співробітників, порівняно з приблизно 320 у кампанії Трампа та Національному комітеті республіканців.
З моменту, коли Гарріс почала свою кампанію, вона істотно перевершила Трампа як за обсягом залучених фінансів, так і за витратами на свою кампанію. Віцепрезидентка швидко вирішила фінансові проблеми, з якими стикнулися демократи у той час, коли президент Джо Байден розглядався як основний кандидат від партії.
Позитивним моментом для республіканців може бути наявність грошей у Національного комітету Республіканської партії, який повідомив, що протягом місяця зібрав $40 млн і витратив $60 млн, а на кінець місяця залишився з $79 млн. Ця сума перевищила доступні кошти Національного комітету Демократичної партії, який повідомив, що зібрав 69 мільйонів доларів і витратив 84 мільйони, залишившись на кінець місяця з 50 мільйонами доларів. Підсумкові дані партій не включають гроші, які все ще перебувають у спільних комітетах зі збору коштів.
Головною статтею витрат Національного комітету Демократичної партії стала агітаційна діяльність, на яку було витрачено 10 мільйонів доларів. У випадку з Республіканським комітетом, в серпні найбільші витрати склали 4,6 мільйона доларів на поштові послуги.
Зазначається, що Трамп також значною мірою покладається на зовнішні групи, зокрема, для передвиборчої діяльності, яку більшість кампаній традиційно проводять власними силами, наприклад, агітацію.
Як повідомляв Укрінформ, у США пройшли перші телевізійні дебати між кандидатами в президенти від Демократичної партії Камалою Гарріс та Республіканської - Дональдом Трампом.
63% респондентів опитування, проведеного телеканалом CNN за допомогою SSRS серед зареєстрованих виборців, висловили думку, що Гарріс продемонструвала кращий виступ на теледебатах.