Олег Слабоспицький: Тютюнова галузь систематично ігнорує законодавство | UACRISIS.ORG
Моніторинг показав, що тютюнова галузь систематично порушує як антитютюновий закон №2899-IV, так і Закон України "Про рекламу". Щодня з’являються нові яскраві та трендові рекламні кампанії, які намагаються спонукати школярів та підлітків швидше стати курцями. Ми зафіксували значне зростання реклами ТВЕН, відповідних пристроїв та нікотинових снюсів. Це відбувається, зокрема, завдяки спрощеним умовам регулювання для сигарет, що нагріваються, та пристроїв для їх нагрівання. Виробники активно просувають ці "модні" електронні пристрої у своїй агресивній маркетинговій стратегії, орієнтуючись на дітей та молодь, - зазначив представник всеукраїнської кампанії "Молодь вільна від куріння" Олег Слабоспицький.
Детальніше про результати моніторингу реклами тютюнових виробів, пристроїв для нагрівання, електронних сигарет та нікотинових снюсів у місцях торгівлі Львову, Тернополя, Києва, Дніпра та Одеси, проведеного волонтерами всеукраїнської кампанії "Молодь вільна від куріння" у співпраці з громадською організацією.