В Україні відбулася прем'єра позашляховика Ineos Grenadier.
В Україні відбулася презентація унікального позашляховика Ineos Grenadier, який можна вважати своєрідною реінкарнацією легендарного Land Rover Defender. Проте, хоч він і черпає натхнення з "Дефа", фактично не має з ним нічого спільного, оскільки є проектом Джима Регкліффа, засновника британського концерну Ineos, що спеціалізується на хімічній та нафтовій промисловості. Тим не менш, Grenadier демонструє вражаючі можливості на бездоріжжі, які не поступаються автомобілю, що став джерелом його натхнення. На жаль, ...
В Україні відбулася презентація незвичайного позашляховика Ineos Grenadier, який можна вважати сучасною інтерпретацією класичного Land Rover Defender. Хоча цей автомобіль не має прямого зв'язку з легендарним "Дефом", він є результатом роботи Джима Регкліффа, власника британської компанії Ineos, що спеціалізується на хімічній та нафтопереробній промисловості. Проте, Grenadier демонструє не менші можливості на бездоріжжі, ніж той автомобіль, від якого почерпнув натхнення Регкліфф.
На жаль, організатори презентації не надали можливості журналістам сідати за кермо Ineos Grenadier, тому ми не змогли отримати жодних відгуків про їзду. Проте, нам пощастило проїхатися в ролі пасажирів поруч із інструктором на спеціально підготовленій, досить складній ділянці дороги.
і зі всіма перешкодами Grenadier впорався з легкістю, попутно переконавши в можливості впевнено їхати асфальтом та дуже ефективно гальмувати з урахуванням ваги у понад 2,5 тони.
1 з 2
У стислій формі, Ineos Grenadier — це автомобіль, під капотом якого розташована 3-літрова рядна "турбошістка" від BMW. Бензинова версія видає 286 кінських сил та 450 Нм крутного моменту, тоді як дизельний варіант має 249 к.с. і 550 Нм. Обидва мотори комплектуються виключно 8-ступеневою автоматичною трансмісією ZF та двоступеневою роздавальною коробкою Tremec.
Кузов встановлений на шасі з лонжеронною рамою. Впоратися з бездоріжжям допомагають постійний повний привід з блокуванням міжосьового диференціала, нерозрізні мости Carraro та підвіска з довгими ходами. Кліренс - 264 мм, а кути в'їзду/з'їзду/рампи - 35,5/36,1/28,2 градусів відповідно.
1 из 5 можно перефразировать как "один из пяти".
Grenadier представлений у різних варіантах: п'ятимісна пасажирська модель Station Wagon, вантажно-пасажирський Utility Wagon, доступний у конфігураціях з 2 або 5 сидіннями, а також пікап Grenadier Quartermaster з чотиридверною кабіною. Ціна на п'ятимісний позашляховик Grenadier Station Wagon починається від 4 183 631 грн. Вантажно-пасажирська версія Grenadier Utility Wagon з двома місцями має стартову ціну 4 008 140 грн, тоді як п'ятимісна модель доступна від 4 013 190 грн. Для придбання пікапа Quartermaster необхідно витратити не менше 3 731 558 грн.