В Україні спостерігається значне підвищення цін на косметичні засоби, що виробляються місцевими брендами.


В Україні нараховується 1159 компаній, що займаються виробництвом косметичних продуктів.

У контексті впровадження європейських стандартів у виробництві косметичних засобів, українські компанії у цій сфері вирішили збільшити ціни на свої товари. Таку інформацію опублікував журнал Forbes Ukraine у п'ятницю, 11 жовтня.

Відтак починаючи зі серпня 2024 року українські підприємці, які працюють в косметичній ніші, мають дотримуватися нових правил створення і продажів косметичних засобів. Зокрема, за словами співзасновниці бренду косметики Livesta Світлани Діхтяренко, виробникам косметики доведеться переглянути склади та інгредієнти продукції, її пакування, обладнання, сертифікацію, що вимагає значних витрат.

Станом на сьогодні в Україні налічується 1159 виробників косметичних продуктів, які у 2023 році внесли до бюджету 1,8 мільярда гривень податків. Цю інформацію повідомив засновник компанії Archimed Микола Романьок, спираючись на дані дослідницької агенції Fama. Він також підкреслив, що нові нормативні вимоги для виробників косметики виступлять як тест на здатність до виживання у цій галузі.

"Для завершення переходу знадобиться інвестувати більше 7000-10 000 доларів. Це кошти на додаткові лабораторні дослідження, реєстрацію та юридичні консультації," – повідомила Євгенія Лисенко, одна з засновниць косметичного бренду Crumb. Вона також зазначила, що невідомо, на скільки постачальники компонентів, що підпадають під європейські норми, піднімуть ціни.

Related posts