"Я обожнюю Третю штурмову": у відомій бригаді розгорнули дискусію навколо суперечливої реклами.
Підрозділ обіцяє найкращі умови для новобранців
Третя штурмова знову закликала до приєднання до своїх рядів, опублікувавши суперечливу рекламу, що спричинила обурення у значної частини українського населення.
Легендарна частина обіцяє навчання відповідно до найвищих стандартів, найсучасніше обладнання та професійне керівництво. Цю інформацію було опубліковано у Telegram-каналі бригади.
Попри хвилю критики, викликану останньою рекламною компанією, бійці знову нагадують про неї: "Вже бачив рекламу? Встиг залишити коментар?"
Далі вони закликають залишати заявку та пояснюють, чому воювати потрібно саме у 3 ОШБр.
"Цей підрозділ стане ідеальним місцем для тебе, де ти зможеш приєднатися до найкращих. У нас є все необхідне: кваліфіковані інструктори, підготовка на найвищому рівні, сучасне спорядження та професійне керівництво", – зазначено в повідомленні.
Нещодавно у містах України на бігбордах з'явилася рекрутингова реклама Третьої штурмової бригади, проте цього разу вона викликала суперечливі емоції в українців. Річ у тому, що на більшості плакатів зображені жінки з військовими або без них і написано "Я люблю Третю штурмову".
Українці зазначили зайву сексуалізацію, зокрема зброї та війни загалом. У новому креативі деякі виявили таке посилання: "Йди воюй і всі жінки з голими пупками твої".
Особливо були обурені родичі загиблих чи тих, хто воює на фронті. Вони стверджують, що у війні немає романтики, а є тривога та невизначеність.
"Це сучасна війна, яка вимагає від нас більшої відкритості. Нам потрібно комерціалізувати та продавати ідею про те, що бути в армії -- це круто", -- сказала глава служби зв'язків із громадськістю 3 ОШБр Крістіна Бондаренко в інтерв'ю The Washington Post.
Для нової рекламної кампанії у бригаді вирішили поекспериментувати з новими образами та пов'язати їх з історичними темами. Також для роботи залучили моделей у стилі пін-ап.
"Ми прагнули створити атмосферу легкості. Багато людей вважають, що це просто маніпуляція — залучити тебе до команди, дати тобі зброю і відправити в окопи. Але ми хотіли донести, що війна — це не лише про кровопролиття і сутички. Іноді це можливість відпочити і здобути нові знання", — розповів журналістам головний дизайнер Дмитро.
Нагадуємо, що 47-а окрема механізована бригада презентувала свою інтерпретацію реклами служби в Збройних Силах України. Цим кроком вони відреагували на рекламну кампанію Третьої окремої штурмової бригади, що викликала змішані реакції.