Клієнтам Київстар, Vodafone та lifecell роз'яснили, як усунути символ "Е" з дисплея смартфона.
В Україні власники мобільних гаджетів все частіше звертають увагу на появу літери "Е" у статусному рядку своїх телефонів. Це зазвичай супроводжується зниженням якості зв'язку та затримками при підключенні до інтернету.
Наприклад, ваш мобільний пристрій відобразить E замість 3G, H, H+, 4G, 4G+, LTE або LTE+, якщо ви опинитеся в зоні з ненадійним стільниковим покриттям. Це змусить ваш телефон шукати сигнали 2G GSM. Символ E (EDGE) з'являється у віддалених локаціях із низьким сигналом, таких як підвали, ліфти, густі ліси або гори. Крім того, це може статися через відключення електроенергії, коли оператори намагаються зменшити навантаження на свої базові станції.
Для підвищення якості з'єднання, коли ви бачите індикатор "E", можна скористатися такими рекомендаціями:
Якщо неполадки не усуваються в конкретному місці, можна розглянути можливість зміни оператора. Проте перед цим варто ознайомитися з якістю покриття, яке пропонують інші оператори у даній місцевості.
Варто відзначити, що наявність літери "Е" не завжди говорить про проблеми з пристроєм. Зазвичай це пов'язано з особливостями інфраструктури мобільного зв'язку в даній місцевості або тимчасовими технічними труднощами.